A Dark Day

Dark winterday
Today is without much light, it is greyish and snow is expected. Here is a lot of wind and it is “bitterly cold” at the moment.

7 tanker om "A Dark Day"

  1. Anonymous

    Din vejrudsigt er lig vores her på Midtlolland, tilmed er der den seneste times tid kommet tåge krybende tættere og tættere på fra vest, hvis altså det ikke viser sig at være den fynske sne, som DMI talte om 😀

    Svar
  2. Anonymous

    – and to Leif Hagen. I like too the big stone in Copenhagen 😉

    …have bicyklet from Ringsted to Roskilde few times, later on a Velo 8 times, and also to Copenhagen ones – music was what I wanted 😉

    – og til dig Jørgen, ja det er Roskildes amfibieteater, jeg besøgte musikmæssigt en del lørdage inden at byen diskede op med Roskilde Festival 😀

    Senere tog jeg Roskilde landevej sammen med min storebror bosiddende i Roskilde, og det når han besøgte os weekendmæssigt, men lige tog mig med retur til en sen fredagsforestilling filmmæssigt 😀

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.