Yesterday I was outside Roskilde – to make a walk with the family. Between Vemmetofte and Fakse Ladeplads the forest and the sea makes interesting formations.
2 tanker om "Beach and Forest"
Anonymous
Hej! Detta var en riktigt fin och vacker bild !!!!!!!!!!!! Ha en fin dag nu !
Hej! Detta var en riktigt fin och vacker bild !!!!!!!!!!!! Ha en fin dag nu !
Det er et rigtig flot foto, Jørgen, og at score det i selskab med sine kære, gør jo ikke oplevelsen mindre 😀