Dronning i 40 år

Dronning i 40 år

Så er der – naturligt nok – opstået en vis mæthed i forhold til at se TV om jubilæet.

En masse mennesker hilste på den kongelige familie ved besøget i Roskilde. Jeg tog enkelte billeder.

Der har været vist TV i timevis, noget har været bedre end andet. Hvor har Tine Götsche dog grinet. Noget nyt har det også været muligt at erfare – at der muligvis er forskel på at være højgravid og meget, meget højgravid. Det sidste blev angivet som grund til at Prinsesse Marie ikke deltog.

Der er flere billeder i løbet af ugen fra besøget i Roskilde på Roskilde Daily Photo.

6 tanker om "Dronning i 40 år"

  1. Inge

    Ja vi må have stået tæt på hinanden Jørgen.. Der var jo rigtig mange mennesker.. 🙂
    Godt billede du har fanget af dem.

    Svar
  2. Jørgen

    Tak, ja, der var sandelig mange. Vi må jo være på stikkerne, når der sker noget i Roskilde. Det er nu ikke altid jeg kommer op på dem…

    Svar
  3. Ellen

    Ja, nu er vi mætte, men jeg synes det har været interessant at se nogle af de mange tilbageklip og tolkninger og hvad man ellers har budt på.
    Det har også været herligt at se netop de to ellers så seriøse personer slå sig løs og turde være afslappede. De havde begge to mange fine og/eller humoristiske kommentarer undervejs, synes jeg.

    Svar
    1. Jørgen

      Jo, jeg er da enig, idet jeg har set mere af festlighederne end jeg normal gør, så de fangede mig såmænd. Jeg syntes og løssluppenheden var OK omend lidt rigelig i perioder.

      Svar
  4. Henrik Blunck

    Enig. Der opstod så også en meget dårlig timing, rent politisk, i forhold til SF’s forslag (som fik en vis støtte fra S) omkring nedlæggelsen af statsrådene. Det var rigtig skidt tænkt i forhold til et netop meget populært monarki at komme med det forslag, og vil nok vise sig at være et selvmål.

    Den blå lejr fik i hvert fald et billigt grin på dén bekostning. 🙂

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.