Egernliv

De sidste par dage har jeg bl.a. haft et sommerjob som fuglefodringsmand. Det har indebåret at hele tre egern spiser sig fede og mætte i solsikkekerner. Da jeg kom i går var der ikke mange fugle, idet de tre egern holdt dem på afstand. Det lykkedes at få et par billeder med hjem, som følger her:

Squirrel

Squirrel

Squirrel

Squirrel

Squirrel

Squirrel

Det lykkedes ikke at få alle tre egern med på et billede, men to.

Dette var det andet af en række korte indlæg, som har hobet sig op.

8 tanker om "Egernliv"

  1. Ellen

    Skønne billeder af de små æggestjælende tyranner, som jo er så charmerende, at man tilgiver dem disse kedelige egenskaber.

    Svar
  2. Inge

    De er i virkeligheden nogle små bæster, men de er så livlige og søde, så jeg kan heller ikke stå for dem.. 🙂

    Svar
    1. Jørgen

      De sjæler mine nødder, de søde små egern. Det er dem ikke vel undt, men bortset fra det …

      Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.