En snegl på ruden er tegn på regn i dag

Snegle kravler vist opad når der er udsigt til regn. Er det rigtigt? De sætter sig på blomster. Og på vinduer. Denne sad således udvendig på ruden her til morgen, og vejret er da også så kedeligt som noget.

Snail at window

2 tanker om "En snegl på ruden er tegn på regn i dag"

  1. Ellen

    Den var ny for mig! Jeg skal ikke kunne udtale mig om sandheden i udtrykket, for jeg har aldrig set en snegl på nogle af mine vinduer – hverken i solskin eller regnvejr.
    Men vejret kan vi ikke blive uenige om. Det ER kedeligt.

    Svar
    1. Jørgen

      Jeg ville dog ikke skrive at sneglen skulle være tegn på regn i Spanien. Vi har så mange snegle i haven at de også kravler – eller snegler – sig op ad ruderne.

      Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.