4 tanker om "Godt nytår 2013"

    1. Jørgen

      Hvad skal jeg så svare? Spørgsmålet er egentlig affødt af de mange gode ønsker for det nye år, der skrives på kryds og tværs i blogland. Jeg kunne selvfølgelig bare have skrevet selvtak.

      Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.