Jørgen 2. januar 2013 kl. 22:43 Hvad skal jeg så svare? Spørgsmålet er egentlig affødt af de mange gode ønsker for det nye år, der skrives på kryds og tværs i blogland. Jeg kunne selvfølgelig bare have skrevet selvtak. Svar ↓
Tak og i lige måde.
Hvad skal jeg så svare? Spørgsmålet er egentlig affødt af de mange gode ønsker for det nye år, der skrives på kryds og tværs i blogland. Jeg kunne selvfølgelig bare have skrevet selvtak.
Flot billede! Det er rigtig flot.
Godt Nytår til dig!
Tak – tak – og i lige måde.