Hvad er det?

Som nævnt i forrige indlæg, har jeg fået lov til at bruge en tegning udført af mit barnebarn i et par blogindlæg.

Tegningen så jeg første gang i en kalender som vi fik ved juletid, og det var en vældig overraskelse at se tegningen.

Det synes jeg bloggens læsere også skulle have fornøjelse af, og jeg er vældig glad for tilladelsen til at bruge det.

Om et par dage vil hele tegningen blive vist i et indlæg.

Inden da har jeg et spørgsmål til læserne:

Hvad ser du på tegningen?

12 tanker om "Hvad er det?"

    1. Jørgen

      Psykologen siger at det er interessant – og at jeg netop vil vende tilbage til det i et indlæg i morgen fredag om hele tegningen.

      Svar
  1. Betty

    Jeg ser en kat i den øverste del af figuren og en ugle i den nederste. Det er en rigtig fin tegning. Hvor gammel er kunstneren/barnebarnet?

    Svar
    1. Jørgen Forfatter

      Tak for kommentaren som, med nogen forsinkelse, først er godkendt nu.
      Det er en meget god måde at se tegningen på. Hun er 14 år.

      Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.