Rejen 20. maj 2011 kl. 06:15 Meget smukt, ville være dejligt hvis man også kunne dufte til blomstebilleder…;-D Svar ↓
Rimkogeren 20. maj 2011 kl. 07:07 Tak for din hilsen 🙂Syrenblomst står for mig som en port til søde minder i fortiden. Svar ↓
Book 23. maj 2011 kl. 10:42 I am constantly amazed at how beautiful the world is through your pictures!! Svar ↓
Meget smukt, ville være dejligt hvis man også kunne dufte til blomstebilleder…;-D
Tak for din hilsen 🙂
Syrenblomst står for mig som en port til søde minder i fortiden.
Lovely! I'm waiting for the lilacs to bloom next week….
Hej! Oj vad vackert den blommar !! Ha en fin dag !
I am constantly amazed at how beautiful the world is through your pictures!!