Månedens kunstner

1. oktober nærmer sig. Tidligere på året blev jeg opfordret til at udstille fotografier som månedens kunstner på Gundsømagle bibliotek i oktober og på Gadstrup bibliotek i november.

Fotografierne er udvalgt og bestilt. De fleste i størrelse 30 x 45 cm.

Jeg vidste godt de var på vej fra Pixum, men jeg havde ikke hørt posten. Da jeg skulle ud væltede jeg en stor kasse som var stillet foran døren. I den var bl.a. 4 rør med 10 billeder i hver. Jeg var spændt på at se, hvorledes billederne så ud – og de var gode i farverne.

De blev lagt på spisebordet – så de forhåbentlig bliver ganske flade. Det ser sådan ud:

Collage

Jeg skal nok vende tilbage med flere oplysninger senere. 

8 tanker om "Månedens kunstner"

    1. Jørgen

      Jeg synes også det er dejligt, især efter jeg har set billederne i den ret store udgave 30×45 cm faktisk er. Jeg håber det lykkes at hænge dem op så interessen fanges.

      Svar
  1. Pia

    Hold da op. Det lyder vel nok spændende, så tillykke med det 🙂
    Mine tanker er allerede på langfart, men jeg væbner mig med tålmodighed, til du skriver lidt mere 🙂

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.