Old Train 2 svar The other day sitting in the local train I noticed the old fast train no longer in use at Roskilde station.
Anonymous 18. april 2011 kl. 06:02 Hej! Det var en fin bild och en stor station i Roskilde. Ha en god dag nu ! Svar ↓
Hej! Det var en fin bild och en stor station i Roskilde. Ha en god dag nu !
God Helg och Trevlig Påsk önskar vi dig !