3 tanker om "Winter at Gadstrup Station"

  1. Gunn

    Looks COLD but also very pretty!
    …. I hope you will have "æbleskiver".
    I remember the fantastic "julemad" from the 3 years I was living there.

    Svar
  2. Anonymous

    Det er flotte mønstre, der er dannet rundt omkring på stationen, og når de ses så tydeligt, kan vi takke fotografen 😉

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.