Anonymous 28. september 2011 kl. 08:45 Hej! Detta var värkligen röda höstblad. Ha en fin dag ! Svar ↓
milton 28. september 2011 kl. 13:34 Linda fotoaqui no Brazil entramos na primaveraabraçoMiltonhttp://www.miltonostetto.blogspot.com/ Svar ↓
Hej! Detta var värkligen röda höstblad. Ha en fin dag !
Linda foto
aqui no Brazil entramos na primavera
abraço
Milton
http://www.miltonostetto.blogspot.com/
Superb colors!
Nature's colours are beautiful!