Gunn 21. februar 2012 kl. 08:25 så enkelt, så selvfølgelig, men WOW så vakkert foto du fikk ut av det!:) Ha en fin dag! Svar ↓
så enkelt, så selvfølgelig, men WOW så vakkert foto du fikk ut av det!:)
Ha en fin dag!