Spiders Net and Fog 3 svar Today we had fog in the morning – thats perhaps why there are so many waterdrops in the spiders net.
Anonymous 3. oktober 2011 kl. 06:42 Hej! Detta var mycket fina bilder med enormt fin skärpa och djup. Ha en fin dag ! Svar ↓
Meget smukt…;D
Cool shots! 😉
Hej! Detta var mycket fina bilder med enormt fin skärpa och djup. Ha en fin dag !