Leif Hagen 14. april 2011 kl. 18:58 What a lovely spring photo of the spires and pretty purple flowers! How about a look inside the Domkirke since we didn't have time to see it last August….. Svar ↓
Anonymous 15. april 2011 kl. 07:09 Hej! Vacker bild med stora kyrktorn i bakgrunden. Ha en fin dag nu ! Svar ↓
What a lovely spring photo of the spires and pretty purple flowers!
How about a look inside the Domkirke since we didn't have time to see it last August…..
very wonderful capture
Hej! Vacker bild med stora kyrktorn i bakgrunden. Ha en fin dag nu !