Sun 2 svar The sun this morning – I don’t know what this kind of light-phenomenon is called. Shot through my window.
Anonymous 15. februar 2011 kl. 08:12 Detär ett Spectralt fenomen som beror på vattendroppar i målnet. ha en fin dag nu ! Svar ↓
Strange and exciting! You are lucky to see such a rare thing.
Detär ett Spectralt fenomen som beror på vattendroppar i målnet. ha en fin dag nu !